Hier vindt u alle informatie die betrekking heeft op het versturen van bestellingen geplaatst in de webshop.
De belofte die wij maken aan onze klanten is dat alle bestellingen die op (werk-)dagen voor 17:00 uur besteld zijn, dezelfde dag nog verzonden worden om de volgende dag geleverd te worden op een adres in Nederland of Belgiƫ. Let er op dat tijdens de feestdagen periode, verzendmaatschappijen soms vertragingen oplopen in hun bezorg proces. Hierdoor kan het zijn dat uw pakketje iets langer onderweg is.
Als je om welke reden dan ook niet blij bent met je aankoop, is het natuurlijk mogelijk om uw producten retour te sturen. Meld deze altijd eerst online aan, op deze manier hebben wij direct de juiste gegevens en kunnen wij uw retour snel behandelen.
Je mag je spullen binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen. Deze periode begint de dag nadat je je spullen hebt gekregen. Het is toegestaan het product te passen zoals u dat in een fysieke winkel ook zou doen. Daarbij kunt u het product uit de verpakking halen. Het proberen en passen van hoezen is vanzelfsprekend geen enkel probleem. Echter beschouwen we hoezen met katten- en hondenharen als gebruikt.
Heeft u meer gedaan dan nodig was om het product te passen, dan kunnen wij u daarvoor kosten in rekening brengen.
Onvolledige retourzendingen worden in rekening gebracht. Bijvoorbeeld in het geval van ontbrekende accessoires.
Het terugsturen kost geld, behalve als de spullen kapot zijn of niet kloppen. Neem hiervoor contact met ons op.
U draagt dus zelf de kosten voor de retourzending.
U ontvangt alle betalingen, inclusief eventuele leveringskosten voor de heenzending, binnen veertien dagen terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee u betaald heeft, tenzij u een andere methode met ons afspreekt. U draagt zelf de kosten voor de retourzending.